Johannes Gustavsson är kommunikationskonsult med ett särskilt intresse för sociala medier, influencer marketing och ungdomskommunikation, som vänder sig till företag, organisationer och offentliga verksamheter som bättre vill förstå det ständigt föränderliga digitala medielandskapet. Han har förutom krönikor i branschmedia också skrivit böckerna Uppfödd på nätet och Influencer marketing i praktiken. Han är dessutom en flitigt anlitad föreläsare och utbildare som ger nya perspektiv till allt från marknadsavdelningar och ledningsgrupper till lärarlag och högskolestuderande. Han är därtill ledamot i Medieakademin som gör den årliga Maktbarometern.
Johannes Gustavsson, en av personerna bakom sociala medie-tidningen Oh My Vlog, entreprenörs-podcasten Drömpodden och influencer-eventet Tubecon Sverige, avkodar i den här boken de digitala infödingarna.
Skildringen av den sociala generationen fördjupas genom intervjuer med forskare och influencers. Med bättre kunskap kanske vi inser att allting inte var bättre förr. Och får nya perspektiv i våra roller som förälder, lärare, chef och kommunikatör.
Vill du köpa ett exemplar av boken? Läs mer nedan, fyll i formuläret eller mejla direkt till hej@johannesgustavsson.se för vidare hjälp.
Var hittar jag boken?
Kan jag beställa ett provexemplar?
Det står att boken är slut! Vad gör jag?