skip to Main Content

Boken

Uppfödd på nätet – Lär känna den sociala generationen

Det här är storyn om den sociala generationen. De är våra barn, elever, kunder och anställda – och de är den första generationen som är uppfödd på nätet. Hur lever de sina liv, vad värderar och ogillar de, och hur och varför skiljer de sig från tidigare generationer?

Johannes Gustavsson, en av personerna bakom sociala medie-tidningen Oh My Vlog, entreprenörs-podcasten Drömpodden och influencer-eventet Tubecon Sverige, avkodar i den här boken de digitala infödingarna. Skildringen av den sociala generationen fördjupas genom intervjuer med forskare och influencers. Med bättre kunskap kanske vi inser att allting inte var bättre förr. Och får nya perspektiv i våra roller som förälder, lärare, chef och kommunikatör.

Boken släpps den 13 september och finns att köpa på bland annat Adlibris, Bokus och Akademibokhandeln. Om du vill ha ett eller flera signerade exemplar kan du istället använda beställningsformuläret nedan. Boken kostar 249 SEK (inklusive moms). Vi bjuder självklart på frakten!

Beställningsformulär

























Back To Top